8/1/08

CICLE INICIAL

Què pensem la classe de 1r CI?





Em va agradar la guitarra perquè li vam posar gomets. (Ricard)
A la setmana cultural em va agradar fer la guitarra. (Andrei)
Divendres vam fer danses i vam tocar música i va ser molt divertit. (Arnau)
Em va agradar fer una mini pizza i em va agradar molt. (Benyamin)
La gimkana era molt xuli. El que més em va agradar va ser pescar els peixos. (Biel)
El que més em va agradar va ser fer la guitarra. També em va agradar fer la mini pizza. (Carles)
Vam agafar una capsa i una pinça i vam fer una guitarra i altres coses divertides. (Eloi)
Em va agradar molt la gimkama perquè s’havia de córrer. (Gabriela)
Em va agradar fer la guitarra perquè sona molt bé. (Ismael)
Em van agradar les danses i ballar les danses africanes. Va ser molt divertit. (Laia)
Vam beure i vam endevinar líquids. I m’ho vaig passar bé. (Mohamed)
Em va agradar la guitarra perquè sonava molt bé. (Òscar)
Em va agradar el tastalíquids, m’ho vaig passar bé. (Oussama)
Em van agradar les danses africanes, perquè eren molt divertides. (Paula)
Em va agradar pintar peixos amb pintura de bombetes, van quedar macos. (Neus)
A mi em va agradar molt fer la pizza, la gimkana i el tastalíquids. També em va agradar molt fer la guitarra i els balls africans. Tot això em va divertir moltíssim. (Marta)










QUÈ EN PENSEN ELS ALUMNES DE 2n DE CI





M’he sentit bé perquè hem fet una gimcana i hem jugat molt. El meu dia preferit va ser dijous perquè ven fer la gimcana. (Ada)
M’ha agradat molt el tasta líquids. (Adrian)
Quan va començar la setmana cultural em vaig posar molt contenta. (Aina)
Ens ho ven passar molt bé amb els jocs culturals. Hi havia molts jocs a fora el pati i estàvem amb el Pablo. (Alejandro)
Hem fet una gimcana, també hem fet el tasta líquids també una pizza. M’ho he passat molt bé!!!! (Alex G.)
Em va agradar molt el tasta líquids perquè al meu antic cole no ho fèiem. M’agrada molt a aquest cole . (Ayla)
Va ser la setmana cultural. Ens ho vam passar molt bé. Vam fer una pizza i moltes coses més.(Bernat)
Em va agrada molt la setmana cultural perquè vam fer molts jocs i va ser molt divertit i m’ho vaig passa molt bé. (Bianca)
A la setmana cultural vam fer una pizza vam jugar a molts jocs i m’ho he passat molt bé. (David)
A la setmana cultural m’ho he passat molt bé i hem fet moltes activitats. (Eva)
La setmana cultural m’ha agradat molt perquè hem fet molts jocs i molt divertits. Vam fer una gimcana amb 9 jocs. (Jordi V.)
La setmana cultural m’ho he passat molt bé perquè he dinat amb els meus tiets i m’han agradat les activitats.( Júlia)
M’ha agradat molt. Era divertit el tasta líquids. M’ho he passat molt bé (Lisset)
La setmana cultural m’ha agradat molt perquè hem fet molts jocs. Dels jocs el millor ha estat la gimcana. (Marcos)
M’ho he passat molt bé perquè no hem fet una setmana igual. El que més m’ha agradat van ser el balls de països de la mar mediterrània. (Miquel)
El que em va agradar més va ser la gimcana perquè vam fer nou proves. (Pol)
A mi m’ha agradat molt la setmana cultural perquè hem treballat el mar mediterrani i hem fet moltes coses. (Nerea)
M’ho he passat molt bé perquè em va agradar la gimcana i el tasta líquids. Vam fer un dossier que teníem que fer unes coses fàcils i unes coses les tenien que fer soles i sols. (Sara)
M’ha agradat perquè hem fet moltes coses i hem fet molts jocs. M’ho he passat molt bé. (Víctor)