22/4/08

2n CICLE MITJÀ

El meu amic mar


Jo tinc molts amics, amics íntims, amics de classe, amics únics...
Ara us vull parlar de meu amic més amic. El meu amic mar.
Poder us sembla estrany que tingui un amic sense orelles ni boca i encara que ni tan sols tingui cos humà sigui el meu amic. Perquè tot i que no tingui boca fa un sorollet relaxant, a més sense tenir orelles em pot escoltar.
Quan el vaig a veure a l’estiu jugo amb ell i les seves onades, i a vegades fico els peus a les seves aigües.
Però ja fa uns quants estius se’m va enfadar, perquè deia que només li tiràvem porqueria i no el cuidàvem prou bé. Jo ja li he dit que no ho farem més, però ell no em creu.
Per sort li he explicat que faria una redacció que parlés sobre això, que la llegiria a tothom i així
la gent sabria que no podem embrutar el mar, el meu amic.


Aida Tort Miró
2n Cicle Mitjà